Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Restaurant Samsa. Meer weten? Ontdek meer
Martin
7 jun 2026 om 23:18
Het eten is het beste dat ik ooit thuis heb laten bezorgen,je hebt het idee dat je in het restaurant zit als je aan het eten bent ,echt een aanbeveling.
Carin
7 jun 2026 om 21:19
Bezorging was uitstekend maar het eten was helaas niet wat ik ervan verwacht/gehoopt had.
Frank
26 mei 2026 om 21:27
Verassend lekker. Indisch Surinaams met creatieve twist. Top!
Martin
23 mei 2026 om 21:17
lekker snel bezorgd en de smaak is werkelijk zoals in het restaurant eet ,heerlijk kan ik iedereen aanraden,ga zo door Top .
Paul
17 mei 2026 om 20:06
Met aandacht en passie bereid en door ons met smaak opgegeten. We hebben ervan genoten!
marc
16 mei 2026 om 19:52
heerlijk gegeten
Brian
15 mei 2026 om 20:41
Het was heerlijk. Voor herhaling vatbaar
Manon
5 mei 2026 om 22:32
Het eten was erg smaakvol, veel diversiteit aan gerechten en de bezorging was top.
Martin
18 apr 2026 om 21:54
Het was ten eerste precies op tijd,ten tweede was het heerlijk ,ten derde ga zeker weer bestellen en bezorger was bijzonder aardig.
Martin
11 apr 2026 om 23:44
goed verpakt,maar veel belangrijker op tijd en nog belangrijker echt kwaliteit eten alsof je uit eten bent ,super lekker ,kan ik iedereen aanraden Grz Martin f ,
Carmen
11 apr 2026 om 21:48
Heerlijk gegeten. Wij hadden een 2 persoon Surinaamse rijsttafel, warm bezorgd en optijd. We hebben er van genoten !
Martin
4 apr 2026 om 20:22
zoals altijd weer precies op tijd en nog belangrijker was het heerlijk eten ,kan ik iedereen aanraden!!!