RESTAURANT SAMSA

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 104 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Restaurant Samsa. Meer weten? Ontdek meer

7 jun 2026 om 23:18 Het eten is het beste dat ik ooit thuis heb laten bezorgen,je hebt het idee dat je in het restaurant zit als je aan het eten bent ,echt een aanbeveling.
7 jun 2026 om 21:19 Bezorging was uitstekend maar het eten was helaas niet wat ik ervan verwacht/gehoopt had.
26 mei 2026 om 21:27 Verassend lekker. Indisch Surinaams met creatieve twist. Top!
23 mei 2026 om 21:17 lekker snel bezorgd en de smaak is werkelijk zoals in het restaurant eet ,heerlijk kan ik iedereen aanraden,ga zo door Top .
17 mei 2026 om 20:06 Met aandacht en passie bereid en door ons met smaak opgegeten. We hebben ervan genoten!
16 mei 2026 om 19:52 heerlijk gegeten
15 mei 2026 om 20:41 Het was heerlijk. Voor herhaling vatbaar
5 mei 2026 om 22:32 Het eten was erg smaakvol, veel diversiteit aan gerechten en de bezorging was top.
18 apr 2026 om 21:54 Het was ten eerste precies op tijd,ten tweede was het heerlijk ,ten derde ga zeker weer bestellen en bezorger was bijzonder aardig.
11 apr 2026 om 23:44 goed verpakt,maar veel belangrijker op tijd en nog belangrijker echt kwaliteit eten alsof je uit eten bent ,super lekker ,kan ik iedereen aanraden Grz Martin f ,
11 apr 2026 om 21:48 Heerlijk gegeten. Wij hadden een 2 persoon Surinaamse rijsttafel, warm bezorgd en optijd. We hebben er van genoten !
4 apr 2026 om 20:22 zoals altijd weer precies op tijd en nog belangrijker was het heerlijk eten ,kan ik iedereen aanraden!!!